rushandapushandtheland

Tis 2 maj 2006 19:47 (Uppdaterad Tis 2 maj 2006 23:25)
Relationer & Sex, 22 läsare totalt

19.46



resursdagar är sköna dagar.
idag har jag tittat på teve, tränat, ätit mat, lekt med julia och duttat. jaa, jag vet! värsta somrigt att dutta! trixitrixi.

snart kommer olivia, vi ska ut och gå. somrigt det också :) men jag ser ut som ett pök så jag borde kanske gå upp och dra borsten genom håret. om jag orkar.

blöö imorn är det nationellt prov i engelska, jag orkar inte det. frågan är hur det kommer att gå :S jaja det återstår att se.

haha vad är det för tävlingar i helgen? alla frågar om jag är laddad inför dom men jag har verkligen inte koll vad det är. är det j-cup, ni som vet?
isånafall är jag inte laddad. haha. (jag är säkert inte anmäld eller nått)

njää nu drar jag tror jag. jag är kär i edward scissorhands (fast i jack också, mest i jack.)

i said:
"leave me alone 'cause i'm alright, dad
surprised to still be on my own..."


oh ja. hejdå. what's your dream? everyone who comes to hollywood got a dream. ey, what's your dream?

(snart kommer ola hem med laddaren till kameran & då kan jullz och ja ta massa posebilder! fett med parra!!)

23.19



nu har jag och olivia gått på promenad. vi satt och pratade om denhärjävlagröten på en klippa mitt i linghem och sen började vi frysa och gick hem till henne och tittade på korten från spanien på henne och emil. jättejättemysiga!

oh hon hade färgat ett par vita jeans gula, hon är cool, jag vill också komma på såna grejer! och hennes tröja på jim morrison, whaaa, den är wonderbar. och tavlan! tavlan, ni måste se tavlan! aah!
oliviaärtoppen.

oh. jag borde nog sova nu. förresten köpte jag deras ep nu! på tiden :)
dom spelar på skolan snart. yes!

(jag har köpt en ny bikini och ett nytt linne!)
ääääshhh nu är klockan mycket, måste sova. moderkaka. usch vilket äckligt ord. andra äckliga ord är skorpa och mollusk.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0