ramlar

Tors 20 apr 2006 23:16
okej idrottsarbetet kommer jag ändå aldrig bli klar med så jag kan ju lika gärna ge upp. förresten känns det som att min bok blev uppskattad och det var kul, jag håller på att fila på fortsättningen. och ni ska veta att min bok är based on a true story, heelt på riktigt. så det så. inte alla böcker som är det inte!

okej, min topp-fem-lista på.. hmm.. låt mig se.. glassar? nej. inte tillräckligt intressant. filmer? har jag redan listat. skivor med. men inte nya skivor? mohahaha det ska jag allt ta och lista! så vi börjar om: 
okej, min topp-fem-lista på de bästa nya skivorna jag har köpt då! 
1. aaaah gissa rå!!! JAAA rätt!!! white stripes skiva de stijl nästlar sig in på en välförkänt första plats! jag kan inte annat än bocka och niga. grattis!
2. ehm... 

okej. fan. jag körde fast. jag har faktiskt bara köpt en skiva :S 
men jag fick två morrisey-plattor idag! av far min. men dom räknas inte för dom är brända och så har jag inte lyssnat igenom dom ordentligt än. 

jag ramlar omkull och tar mig upp 
och sen 
ramlar jag omkull igen


jamen fan det är ju så det är. när ska nått börja gå bra igen? jag menar, inte ens orienteringen. jag tyckte det gick bra idag, eller, tja, hyfsat. och så kommer malin IFATT! jag menar, herregud. går det bra ska ingen kunna komma ifatt!
blö. 
slutsats: träna mer, käka mindre godis.
åh! där kom lite material som kan vara användbara till idrottsarbetet. nani nani naaa :) 

nej nu måste jag sluta, för jag är jättetrött, och det är faktiskt skola imorn, och jag har inget mer vettigt att säga (eller skriva eller vad jag nu gör. knapprar)

sov gott, HAJDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0