pulverarrangörer!

Lör 29 apr 2006 23:34
oj oj oj.
jag tror jag kan mörda arrangörerna till tiomila. eller nästan iallafall. hur fan tänker man om man bara har två enheter vid en ogafflad kontroll på förstasträckan? 
det var slagsmål, det var skrikande tjejer, det var försök till ordning, det var kaos, det var panik och trängsel. 
tre minuter stod jag där innan dom sa att vi skulle skita i den kontrollen. tre minuter! jävla stryk ska dom ha, jag blev hur ifattsprungen som helst, jag menar, de som bommat eller bara var söliga tjänade ju på det där. grrrrrrr!!!
så det blev trängsel vid varvningen och vid kontrollerna efter det också. det var jättemånga som sett mig där som sa att jag såg arg ut, jag knuffades och slet och armbågades. och arg var jag verkligen, så arg att jag grät. för fy fan vad dåligt!

nej nu ska jag snart sova. min hals gör jätteont. 
11 timmar direktsändning från tiomila iallafall, sveriges längsta direktsändning nånsin, oooh ;) 
fast dom är bara på förstasträckan än, orkar inte kolla, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0