problemen

Tors 4 maj 2006 16:18 (Uppdaterad Tors 4 maj 2006 22:47)
Film & TV, 31 läsare totalt

16.18



mina problem är så jäkla obefintliga om man sätter de i någon form av förhållande. ser dom ur större perspektiv. det är så att man kan skratta åt att de får mig så illamående, med tanke på hur mycket annan skit som händer varenda dag.

jag kom och tänka på en sak idag. jag satt och lyssnade på libertines, dom är så sjukt jävla bra, och jag sitter mest och ler, speciellt närdoherty säger "i've got a little secret for ya", då kan jag inte hålla mig, det är som att han talar direkt till mig, och han gör mig glad, och det är sjukt. han gör mig glad, utan att ha en blekaste aning om det. han, som är därborta i usa nånstans, gör mig, en flicka i linghem, glad, och jag tänker på honom, som är på andra sidan jordklotet och aldrig för all tid i världen nånsin ens kommer känna nån som känner nån som har hört talas om en person som har en dotterson som känner mig. och han berör mig! jag satt och kände tårar rinna nerför mina kinder när jag tänkte på vad han gör med sig själv, att han kanske snart kommer att lämna oss, lämna jorden. att jag isånafall aldrig mer kommer kunna höra hans röst på något annat sätt än på gamla inspelningar. och det är det här som är så jävla sjukt. jag vet egentligen inte var jag vill komma med det här, mer än att det är så jävla stort allting, att vi lever, att vi finns. och att det finns så mycket mer än bara det man ser. för man ser vad man vill se och sen tar det slut .

jag läste klart en väldigt bra bok idag.
jag satt och solade och så läste jag och läste och så blev jag helt röd bara för att jag var tvungen att läsa ut den. sen har jag hjälp pappa måla bilen också, jag tror han blev glad. det är bra!

even now there's something
to be proud about
you come up the hard way
and they'll remind you every day
you're nothing


det är rocky ikväll. den ska jag se.
hejdå, fuck you. haha, som fan. (i'm siick)

22.12



händelserik dag, må jag säga. jag har lämnat av ola på akuten.
han skar sig på en glasflaska så vi fick åka dit. ja, vi. såklart att jag var tvungen att åka med, jag som inte pallar sånt där. för mamma och jag skulle på teater efteråt. teatern handlade om blod, knivar i ben och misshandel. sedan skulle vi tillbaka till sjukhuset och då trodde jag att jag skulle svimma.

men teatern var visserligen bra och det var inte så farligt det här med ola.

nu är jag klar med mitt arbete. skönt.
hajraaa.

"Hey. Den här veckan har det hänt mycket grejer, massor att göra. Jag har repat och träffat Emil, och sedan var jag med amanda i tisdags också. Det var kul. Vi tittade på bilder och mina kläder och gick en promenad. Av en händelse råkade vi olyckligtvis hamna ett par decimeter efter en gubbe som oförsvarbart gick och fes i princip konstant. I dämpade skrattanfall avvek vi från den ursprungliga rutten. "

hahahahahaha :D olivia, du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0