nystvinda!

Fre 28 apr 2006 08:19 (Uppdaterad Fre 28 apr 2006 13:37)
8.19

herregud nu måste jag vara riktigt utsovd för jag menar jag sov ju typ fyra timmar igår på dagen och så somnade jag halv elva igår och gick upp halv åtta. jag menar, om min kropp får för sig att ensa gäspa idag på nån lektion så vet jag inte vad jag tar mig till. då är jag kroniskt trött-sjuk och det vore mindre roligt med tanke på till exempel tiomila om jag inte får åka hem lördag kväll. men jag hoppas att jag får det för jag pallar inte tiomilanatt i år. men om jag inte kommer hem på kvällen så ska jag lätt vara uppe hela natten för det är ju bara onödigt att gå och lägga sig i tältet (hmm jag har inte bokat boende så jag får väl sova i vindskyddet ifall det skulle dra ihop sig) när man kan vara vaken och träffa polare. 

frågan är ifall jag vågar ta min kilklacksskor idag? jag menar, jag kan knappt gå i dom även om klacken bara är typ en cm hög. för jag är en sneakerstjej och jag förstår egentligen inte varför jag köpte dom, kanske var det i ett oh-jag-kanske-borde-ändra-stil-infall, vad vet jag, men nu har jag dom och jag måste ju använda dom för dom var inte gratis. suck. jävla skor. 

och så har jag fetaste skavsåren på båda hälarna. aj. så jag skulle hämta compeed och sätta på men så hämtade jag fel sort.

AJ MIN MAGE! 
vafan viiiiiiiill den!?!?! :'(
det är sjukt vad ont jag har heeeela tiden!
måste försöka orka mig iväg till vårdcentralen idag, för jag pallar inte mer sån här magvärk. AAAAAAAAJ!

'cause you been cheating and it hurt me more than you will ever know
and if it ain't positive vibrations, baby, than I'll have to go
consider that the terrible silence
feels better than it does when we talk 
we cannot win
let's not begin


nu ska jag göra mig skolfin (HAHA! skämt) och sen ska jag göra något annat. 


13.30

nu har jag iallafall en bokad tid på vårdcentralen så då måste jag väl försöka masa mig dit. 

yes, jag får åka hem imronkväll! trodde inte jag skulle få plats i bussen. gu va schönt :) 
förresten så hittade jag inte mitt busskort i morse så jag fick planka på tåget och sen gick jag från resecentrum till skolan i dom där kilklacksskorna - aaaj. så nu har jag skoskoav öööverallt på fötterna. bra där, inför typ helgen och så :) 

aaäääh jag läste igenom min dagbok och insåg att jag väldigt ofta skriver "bla bla bla, jag menar.." alltså det där "jag menar" före kommer en del. men det är ett användbart ord, precis som anton säger " i egentlig bemärkelse", stina säger "och alla ba okeeej?!" och linus säger "det är det som är grejen!"

just nu vill jag inget hellre än att gå och sova. är det inte sjukt? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0