no harm, he's armed

Sön 23 apr 2006 12:33 (Uppdaterad Sön 23 apr 2006 21:47)

12.38



waaaaaaaaah det här kommer att gå åt helvete jag känner det ända in i ryggmärgen!
ni förstår att så fort det händer något underbart och toppen så pallar jag inte tänka positivt, utan jag måste intala mig att det kommer att gå åt helvete och att det egentligen inte är sådär toppen som det egentligen är, bara för att jag inte ska bli besviken sen ifall det verkligen går åt helvete. 

det är väl ett ganska bra tankesätt men det gör att jag går runt hela dagarna när jag egentligen borde vara tokglad och är helt superdepp bara för att jag intalat mig själv att inte hoppas eller tro någonting. :/ 

och imorn, jag vet inte hur det kommer bli imorn. kanske tyst och pinsamt eller lättsinnigt och glatt? 

jag är sur också för att jag inte åkte med och tävlade. vad tänkte jag på? jag vill inte vara här hemma själv. visserligen har jagsolat, lyssnat på dylan och läst fantomen i en timme. det var inte fy skam det inte, jag menar, bob dylan är kung, fantomen är ännu mer kung och solen är mest kung. 

men jag vill inte vara ensam heeeemmmaaaa jag vill inte laga mat själv (jag KAN inte laga mat själv!). jag drack kaffe till frukost och åt onyttiga chokladflingor med mjölk. hatar mig själv för det, för jag har ju precis sammanställt ett kostarbete och jag vet vad jag måste äta för att prestera max. suck. 

nej nu ska jag sola mer och försöka vara positiv eftersom jag egentligen inte har nått att vara ledsen över. inte än, iallafall. väl? 

and i've lost my page again
i know this is surreal

but i'll try my luck with you
this life is on my side
well i am your one
believe me, this is a chance


21.31



hej hej heeej!
hela dagen har jag städat/solat/simsat. de tre s-en. haha. 

ooh jag åt klementin (eller hur det stavas), klementin (eller hur det nu stavas) är gott!

igår när jag åkte hem träffade jag elin (!!!), hanna (!) och olivia på tåget. råbabymysigt! har inte träffat elin mer än typ en gång sen vi slutade nian, helt sjukt, och hanna ser jag inte heller ofta. men grejen var den att det kändes preciiis som att det var igår vi senast sågs! vi skämtade och hade så kul (även att vi bara sågs i typ tio minuter) precis som när vi gick i samma klass. ååååh gamla hederliga 9c <3

aj jag har onti både magen och ryggen. dumt dumt. 
nu ska jag sluta. hej hej. (vad gav det här? :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0