monk

Sön 11 jun 2006 23:00
Musik, 19 läsare totalt
det har ju varit toppenväder hela helgen!
jag tycker om.

såå, i helgen har jag:
solat
shoppat
badat
tittat på fotboll
sovit
TRÄNAT

så det så. idag var vi i grebo och sprang, och det var typ huuur varmt som helst! jag sprang med josen men vi började bråka på slutet för att vi var så trötta så vi tog inte dom två sista.

usch vad jag är kissnödig! helt sjuukt. måste gå på toa, ska bara skriva klart lite.

bara tio dagar kvar tills vi åker till bullebullegarien nu! sate vad jag längtar, faktiskt. ska bli så skönt och semestrigt. föörresten har karl tiselius fixat biljetter till siljabåten i helgen! så jag mailade till cissi för att kolla ifall båtarna går samtidigt och så. det skulle ju va piss ifall dom fick vänta på oss, liksom. men annars vore det rätt kul, vi är ju typ inga klubbar alls som åker viking!

good saaaave the queeeeen

njee. nu ska jag gå och knyta mig. och kissa. tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0