macabre

Tors 1 jun 2006 11:30
Relationer & Sex, 23 läsare totalt

11.28



nuuu har jag varit i skolan. ska strax äta frukost. första gången på aslänge som jag inte käkade frukost innan jag gick till skolan. usch, det är inte att rekommendera. jag har känt mig helt yrvaken hela dagen (eller hela mattelektionen eftersom det var den enda jag hade idag). vi jobbade lite med projektplanen också. nu ser den rätt bra ut, fast vår uppgiftsbeskrivning måste verkligen utvecklas. mamaah projektarbetet får mig redan tokstressad!

i don't wanna work on maggies farm no more

g i matte.
gi spanska.

äääh kaaasst. men jag är inte bättre. damn!
nej jag måste äta nu. annars proppar jag i mig massa godis, fast jag är visserligen rädd att jag kommer att göra det ÄNDÅ men men.

inget blodomlopp för mig ikväll. min hals är i upprorstillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0