lactobacillus

Ons 10 maj 2006 22:21
Relationer & Sex, 22 läsare totalt

22.20



hey babe hey babe hey

jag har bytt ut 50 cent mot x-zibit på min lista. 50 är bara fyra nu. men att vara fyra på amandas giftaslista är fan inte dåligt det heller. han är ju liksom tredjereserv då.

jag fryser. hällde just i mig den sista droppen av min lättsockrade förpackning innehållandes cultura dofilus vanilj. ska tydligen vara bra för magen. jag måste tillbaka till vårdcentralen, dom där jävla tabletterna hjälper inte för fem öre. eller kanske femtio cent?

oh nu längtar jag till sängen. sängen sängen sängen! ska alldeles strax gå och lägga mig. cissi vill ha antingen emil eller arvid.

ida jag och cissi satt i domkyrkeparken och pluggade och åt bossesglass idag! det var mysigt och jag lärde mig faktiskt lite. och så gick jag och säsilia till archie's för att köpa laaaatteeeee och DÅ mötte jag ADAM!

and in the end of line
we will win the time
and everyone will end up behind


nej sov så gott allesammans.
vi kanske hörs om ni har tur. moha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0