jukola!?

Fre 2 jun 2006 18:51
Tro & Livsåskådning, 26 läsare totalt

18.50



i should have given you a reason to stay



jag har tränat idag. igen!
känns så bra! visserligen är jag inte riktigt frisk än, är toktäppt i näsan men halsen är iallafall bättre. så imorrn ska jag ge järnet på sprint-dm!

lisa skriver att hon inte får springa jukola. innebär det att jag inte heller får det? :S isf, blire party hemma då eller? mwää jukola vill man ju inte missa. :/

har solat idag, har ju varit fint väder för första gången på typ tre veckor. blev röd om magen! :) sen har jag duttat (trixat, kickat etc etc). det är så sjukt råkul!

skoldagen var iallafall vettig. kammade hem en kexchoklad i och med min vinst på historia-quizet! waa! tittade på madagaskar och fick reda på att jag ligger på stabilt vgi historia. anton gillade dock inte min inställning. han har fortfarande inte glömt vad jag skrev till linus på msn! trots att jag berättat typ tusen gånger att jag inte menade det. ni vet, jag skrev ju "det är inte klokt vad jag ÄLSKAR historia!", och anton fick syn på det. han blev tydligen lessen, på riktigt. :S

träffade carro idag på tåget, henne har jag verkligen träffat väldigt o-ofta sen vi slutade. det känns tråkigt, det är verkligen inte många jag regelbundet träffar ifrån gamla klassen.. det är olivia (<3) och så träffar jag micki rätt ofta, eftersom vi går på samma skola. men hanna, jenny, carro, elin, challis.. mwaaaa! det känns som jag bara slänger bort mina vänner :S jag måste lära mig ta hand om dom bättre! till sist kanske jag står där helt ensam utan någon runt omkring mig. uschaan! :/



här på annonsen bredvid påstår dom att 17 är mitt turnummer! vad är det för trams!? alla vet att mitt turnummer är 8. så SHAT DA FACK APP! (haaaaha ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0