jag har inte gjort så mycket idag.

Mån 5 jun 2006 14:59 (Uppdaterad Mån 5 jun 2006 23:34)
Nöje & Fest, 22 läsare totalt

14.59



so i keep go and going on forever
cause i'm an outcast

it's not the first time i lose
but it's the last time i lose

okej, här är jag igen. och jag ska städa rummet!
fan vad det är tråkigt och vad jag har svårt att komma igång!

saker jag hellre vill göra än att städa rummet:
> sola (okaaj det är ingen sol)
> läsa bok och dega (mitt bästa! hieronymos bosch är kung i min värld nu!)
> sitta och titta på när ola gitarrar :)
> åka till stockholm med stina! jag kan inte hålla mig till onsdag :D
> spela fotboll
> bara fortsätta sitta här utan att bry mig om att jag måste städa

osv, osv.

i will pick your eyes out
jaa, jag lyssnar på bad cash. dom är braoo :)

uusch nu slängde jag en blick in på mitt rum och fick syn på den gigantiska klädhögen som bildats i mitten av rummet. gaah det finns inget värre än att vika kläder och lägga in dom i skåpet! blööö.

jag är lyycklig! :) allt är så bra. det är bra!
mmmm.

23.29



nu har stina varit här och det var trevligt, vi planerade resan och snackade skit.
"ooh vi snackar skit om johan lidström!" hahaa

mm och så såg vi på film också, tjenare kungen och HUJEDAMEJ vad jag önskar att jag också skulle bli uppvaktad sådär romantiskt som dom blir i alla filmer! tänk, waaaouuunderbart!

njaej om jag skulle pallra mig i säng kanske.. så säg. det är faktiskt km imorn, visserligen är jag inte anmäld men jag tänkte åka med och kanske få en karta att träna på iallafall? jag ska se ifall km-ansvarige åke har svarat på mitt mail, har han inte det så åker jag nog inte med tror jag inte. isånafall tar jag sovmorgon istället ;) moha.

neej inte har han svarat inte. men vi får se imorgon. jag behöver träna såå.

blää jag har den där jobbiga låten på hjärnan, ni vet dom som hade hittat på ett eget språk på eurovision-song contest-kvalet? den har jag på hjärnan. gaaah! :|

HA sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0