jag behöver inte undra mer

Tors 13 apr 2006 14:22
Mat & Dryck, 30 läsare totalt
jag såg stora havet idag
och jag förstod hur stort det var

jag är inget litet barn


jaa. 
precis så är det.

hetsstädning av huset i två intensiva timmar. godis på hela golvet och spya på mattan. tusen flaskor och burkar att slänga och hur många fönster som helst att öppna för att vädra ut.
var det värt det? 
hm. 

hur var det då? 
jodå, jag ska inte klaga. ena sekunden var det underbart och sen var det väl lite mindre underbart men det är ju inte så mycket att göra något åt.
frågan är bara varför ingen sa nått?
alltså. hur fan känns det nu? jag orkar inte mer sånt här. 
please don't break this girl again. (jag tjatar men helvete det funkar ju inte!)

slut. och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0