it almost took her life you know

Tors 27 apr 2006 21:00 (Uppdaterad Tors 27 apr 2006 21:01)

nu har jag kånkat upp den här förbaskade skärmen igen. mina armmuskler är inte att leka med längre, för det är inte lätt att bära den här, kan jag lova. jag kan sätta nått på att du inte skulle klara det, till exempel.

du har fått ett nytt e-postmeddelande från ulla.
åh. 
tack!

jag har godis, så jag är lycklig. ola ser ut som john lennon, jag hjälpte honom. han skulle kunna jobba som lookalike för det är rätt likt. iofs skulle det inte vara nått utan dom där runda brillorna, det känns som att det är dom som gör det, men jaja. 

nu tog skivan slut. min cd-spelare har spasmer, den pajar nästan skivorna. borde inte spela dom där men jag måste. nu ska jag lyssna på billie the vision. ey eyey. 
så. passade på att slå en drill på tillbakavägen också. om man nu kan säga att tjejer slåt en drill.

haha, jag köpte snus till pappa förut! på ica. woa woa woa. 
okej , det var väl inte så coolt, men det innebär att jag ser ut som över 18 för jag behövde inte visa leeg mohahaha. okej, ica i linghem. men ändå !

matteprov idag! gahahaaaaaa! :| men vet ni? jag kunde svara på aaaalla utom två. har jag alla rätt så har jag två poäng över vg ^^)! nu vet jag visserligen att jag inte har alla rätt för jag hade fel på sista men om om inte fanns så. 

jag trooor mitt msn la av nu, eller så blev jag tokdissad. 

när jag kom hem så var jag så tröött så jag gick och la mig vid två, och så somnade jag och sov till sex! och nu är jag trött igen, plus att jag har asont i huvudet. pleeease , inte sjukdom. jag är inte sjuk, inte sjuk.
JAA jag blev inte dissad! :) 

i can't get to sleep
i think about the implications
of diving in too deep
and possibly the complications



och så dör jag på den här datorn som inte har "bloggfunktionerna". men låttexten ska va kursiv och "diving in too deep" ska vara fett. okej? nej men vänta nu! jag kom på att jag kan skriva in koderna för kursiv och fet stil! kolla kolla nu! YES :D

men nu ska jag sova, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0