in the SÖÖRKEL OFF LAJF!!!

Tis 13 jun 2006 10:30 (Uppdaterad Tis 13 jun 2006 13:40)
27 läsare totalt

10.30



imorse vaknade jag först av att julia och josefina bråkade vid matbordet. "men JULIA var TYYYYYST dååååå! det angår ju inte DIG ju!!!" och shitt. lyckades somna om men väcks återigen, den här gången av att julia och josefina tagit hem typ tio kompisar för att öva på deras bidrag till sing back! så dom står där nere i tjejernas rum och skrålar "iiiin the circle, the CIRCLE of LIIIIIFE" och jag tror jag dör. jag tvingades kliva upp i allafall. så nu har jag ätit frukost, sorterat i bokhyllan och lagt fram den fjärde harry bosch-deckaren som jag ska läsa!

ska snart ner till ica också, ska hämta ut ett hm-paket som jag och mamma skickat efter. det är inte så mycket, ett linne och nått mer. alltid lika spännande att se ifall kläderna passar :P

oh, har ni smakat nya malacogodisarna? dom där 30% mindre socker-godisarna? dom är AAAAASGODA! jag ska passa på att köpa en sån påse nere på ica sen. mumma!

jaoo hippiefest ikväll. ska dit med stina och elsa och kika läget bara tror jag. om jag ens orkar mig dit. ska nog inte dricka nått iallafall, vi ska ju liksom på klassfesten imorn såaaatte. jag pallar nämligen inte att förtära alkohol i alltförkorta intervaller.

slut.

13.35



applåderna och låtarna hörs ända hit bortifrån skolan. alldeles nyss, när jag var ute och hängde tvätt, var det en kille som skrålade "i dont care who you are, where you from, what you do, as looong as you loooove meee" med hes målbrottsröst. mmmmmmm vad fint.

jag har tröttnat lite på att sola, det är tråkigt när man är själv. åtminstone att göra det flera dagar i rad. jag vill liksom inte tjata ut det innan resan , heller. hah. idag är det bara åtta dagar kvar! hela familjen längtar som små barn. (ja, några i familjen är till och med små barn!). till exempel, så fort någon av oss (pappa är ett undantag för han vill inte åka) ser ett flygplan på himlen, pekar denne på planet och utbrister "bulgarien!", även om det inte finns någon att påpeka det för inom hörbart avstånd.

jag har fyllt poolen nu igen också. och så har jag hämtat paketet! det jag hade skickat efter passade faktiskt fint, för en gångs skull. men ica-jäveln hade inte fått in mina godisar! så jag köpte en bulle istället. och ett paket plättar som jag snart ska tillaga.

adios.

Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

intressant blogg!

2009-11-04 @ 19:01:48
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: Tilda

Haha jag gillar din blogg! :D Sjukt lättläst och rolig. :)

Kika gärna in på min om du har tid.



ha en bra kväll! :)



tewlda

2009-11-04 @ 19:08:43
URL: http://tldz.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle du kunna läsa mina texter och dikter o vägleda mig lite. behöver lite tips och råd.



tack på förhand.



/Beloni, där text blir verklighet

2009-11-04 @ 19:51:59
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0