i'm the only one that sees you

Tis 11 apr 2006 11:50
Politik & Samhälle, 29 läsare totalt
nu har mamma och pappa åkt! 
skönt, då kan jag spela vilken musik jag vill hur högt jag vill i pappas cd-spelare. den är bättre placerad om man ser lyssna-mässigt. den står jäkligt centralt.

det har faktiskt inte hänt så mycket än idag. julia sov på mitt rum inatt också, det var kul, och sen så har josefina satt in sin tårta i kylen, men den ska stå i tolv timmar så den är inte klar förrän ikväll. mamma hade slängt mina kartor. 

jag har inte orkat träna så här långt in på veckan heller. det måste ske någon form av förändring i min träningsplanering (som inte finns..) för här måste ju tränas. annars kommer inte det här att gå :| men på sprint-sm tror jag visserligen ändå inte jag har något att hämta, mer än att jag träffar alla vänner. lina och anna som jag inte träffat sen i julas, till exempel! haha, och kanske andy och bj , jag menar, tävlingen går ju i kristianstad ;) 

jordgubbarna ska jag spara tills ikväll. 

little ghost, little ghost 
one i'm scared of the most 
can you scare me up a little bit of love?


om man inte har tänder och biter sig i tungan, så gör det inte ont. 
fattar ni budskapet? 

jag vill gärna vara en del av den här sagan, även om jag fick möjlighet att inte delta. fattar ni budskapet?



äsch. jag vet inte vad jag daltar om. 
min mage gör iallafall sjukt ont, kanske är jag nervös? vet inte. men en sak är säker; är jag inte det än så kommer jag med största säkerhet hinna bli det innan kvällen. ahshiiitt.. 

sluttjötat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0