idontwannagotosleep!

Ons 3 maj 2006 16:55 (Uppdaterad Ons 3 maj 2006 21:57)
Hälsa & Motion, 24 läsare totalt

16.55



bio med klassen nu. the libertine. aah, pinsamt om den är dålig för jag stina och elsa höll stenhårt på den.

nationellt prov i engelska idag och jag missade totalt att det skulle vara en tidningsinsändare, men jaja. inte så mycket att göra något åt.

oh jag försökte lägga eyeliner lite snyggt men inte då, det gick åt skogen. och nu är det försent att tvätta bort det. damn!

men jag har så fruktansvärt ont i huvudet så jag vet inte om det här är en jättebra idé. det lär ju märkas.

21.25



fan vad är det här!? jag är så jävla virrig, jag vet inte vad jag heter längre. jag har tydligen bokat jävla boende till helgen men inte tävlingen! jag har ingen aning om vad det är för nått och jag är verkligen allt utom pepp på det också.

hela mitt liv är bara så jävla jobbigt just nu. man söker sig till problem, eller hur? åh, varför kan ingen bara förklara för mig, hjälpa mig. berätta hur jag ska göra, det skulle vara så sjukt mycket enklare för det är för mycket! inte konstigt jag har den här jävla magkatarren!!!! och tabletterna hjälper inte. FAN.

men jag ska klara det här.
--> lämna mig ifred. please. det blir enklare då.
för mig är det inga problem. inte utåt iallafall.

fan. kalle, hjälp mig.

Karl säger:
vem behandlar dig som skit? ska jag slå den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0