i think it is a sign

Mån 12 jun 2006 13:18
Nöje & Fest, 23 läsare totalt
ooh, vi är nere på ental nu! hur känns det, va vavaaa!? jo, det ska jag tala om, att det känns riktigt jävla pissbra! (ursäkta språket ladiiies). och det är liksom massa kul som händer idagarna närmast! först är det ledigt både idag och imorn, det tycker jag oom. och sen på onsdag är det lekdag (ha!) och sen på kvällen grillfest hos elsa :) på torsdag är det väl kanske inget speciellt men sen på fredagen åker vi ju till finland och jukola! och så är det ju skolavslutning, förstås. och sen på lördagen så springer jag och hela natten springer pojkarna och sen på söndagen så åker vi till åbo och förfestar och spelar boll och solar i åboparken och sen på kvällen går bååten (vilken det nu blir som vi åker med) och sen är det feeest hela natten!

mamma det gör mig egentligen det samma
ifall hela världen är för stor för mig

OH babyshambles!!! <3
dom kom på min bland-cd nu om nån undrade. dessförinann var det florence valentin och därav låttexten men det kanske ni fattade

jag förlorade en glass igår för att irandummisarna tillät sig att förlora! ola och jag bettar på fotbollsmatcherna. jag var dum nog att satsa på förlorarna!

nej nu ska jag tillbaka ut i solen och läsa mer i min bok. den är svinbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0