höjden av jävla otur.

Sön 14 maj 2006 22:21
Politik & Samhälle, 32 läsare totalt
mm och så hela helgen har spenderats på ett vandrarhem i örebro.
familjen är mysig men det hade nog ändå varit skönare (och billigare!) att stanna hemma den här helgen.

men men. igår gick det ganska bra förutom till en kontroll. den la jag 8 minuter till och blev ifattsprungen av både sara och av carro. men jag var iallafall före båda i mål så lite nöjd är jag iallafall :)

idag däremot, uj uj uj. jag lyckades slå sönder min kompass påväg till fyran. men så träffade jag en tjej som jag fick låna en kompass av, eller, hon skulle ändå gå hem så jag fick hennes så jag kunde fortsätta. men så till tian, näst sista, ramlar jag IGEN och slår sönder henens med!! jävla jävla oflyt.. och jag bara stannade upp mitt i skogen och tittade på den där jäkla kompassen och tänkte att det här är inte sant. mamma's gonna kill me. jag fick herregud en chock därute, för sån otur kan man inte ha. fyfan vad orättvist!

men så kom jag i mål iallafall och grät en skvätt för att jag inte gick hem efter att jag pajat min. köpte en ny kompass till helena, som hon hette, och bad så mycket om ursäkt. och så var det över. jag ska få ha mammas gamla i hälsingland och i sommar för mamma och pappa ville inte betala två. yes. ;/

meheee. nu ska jag snart sova. herreguuud vad det är skönt att det snart är sommarlov. skolan börjar gå mig litegrann på nerverna.

och en sak till. fyfanvadjagsaknarbubbe!!!!!!!!!!!!!!!
så. slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0