har man hört om men aldrig sett

Mån 22 maj 2006 09:59 (Uppdaterad Mån 22 maj 2006 13:02)
Nöje & Fest, 35 läsare totalt

09:58



oj vad konstigt det blir när man skriver vanlig blogg vid sidan av. då vet jag inte vad jag har skrivit var liksom. nu blev jag helt förvånad när jag såg att jag inte skrivit här på två dar eller vad det var. mah gaadd! så nu måste jag skriva långt för att kompensera det.

jag har bestämt mig för att skita i min enda lektion idag, svenskan. dels för att vi har redovisning som inte ens är klar till 50%, (jag hoppas innerligt att jovvan skrev klart analysen igår iallafall, för den ska tydligen också vara inne idag), och dels för att då kommer vi bli tvugna att jobba med vårt projektarbete för det måste vi, men jag orkar verkligen inte plus att jag bara måste plugga historia. prov imorrn :| och jag har inte tittat på det än. så egentligen borde jag inte sitta här, för när mamma kommer hem så ska vi återvända till stan för att slutföra våra köp. wuu. :/

men jag har bestämt mig för att unna mig själv värsta brakfrukosten. eller iallafall typ stekta ägg, kaffe med skummad mjölk och rostade mackor. gotti :) haha i och för sig så är det typ den frukost jag äter varje lördag och söndag, mene, det är bra för då får jag helgkänslan idag också och behöver inte få så dåligt samvete för att jag inte är i skolan. oh jag ska titta på mtv medans jag äter, då är det riktig hotell-feeling! typ ola unt amanda i berlin. woa!

fast jag önskar att typ knull var hemma. för då hade vi kunnat kicka boll (AH! hör och häpna!), för vi har bestämt oss att vi ska bli lika bra som denseln-killarna på det där. och vi är tamejfan på god väg!

mammi fick världens tokryck igår och sa att vi fick välja varsitt klädesplagg på zoovillage. jag valde ett linne och ett par trosor, ola en piké, josefina en randig t-shirt och julia ett par skor. tjolahopp!

let's not talk about the sorrows
let's just say that oh oh oh
let's go crazy for each other
and let's just fall in love


hänggud.
duggnäh.

12.55



ja men frukosten bestod av stekta ägg, te och lingonbröd. so what? en del hotell kanske föredrar den frukosten! mitt hotell gjorde det iallafall!

jag har gjort en del historia. och lyssnat på the thrills.
wouldn't want a heart that's been dented by you.


jag hatar det här vädret! varför ska det vara dumma jäkla moln framför solen!? det är mulet varenda dag ju! vart tog sommaren vägen!? GRRR!

och nu måste jag gå och ta en tablett till min jävla mage. stressfanstressfan.

because every word will pass for miles
and follow you like teenage virginity:

SO LONG FOOLS!


(oh! ett extraspår!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0