handlar faktiskt om resor

Fre 14 apr 2006 11:56 (Uppdaterad Fre 14 apr 2006 12:10)
Resor, 25 läsare totalt

12.06



sm imorn och jag är typ redo 2%. inte mer men lätt mindre. 
mwaa ni förstår inte, jag pallar inte sm, inte tävling, -inte ol. men jag antar att jag kommer på andra tankar när jag kommer ner, jag måste göra det, för jag vill inte ha ett till anti-år utan träning och med kassa resultat. isånafall är det nog över för min del och det vågar jag inte ens tänka på. 

ja, iallafall. vi drog på oss tusen vuxenpoäng igår när vi snackade om det och berättade vad vi känner och sa att vi skulle glömma misstaget och gå vidare. jag är riktigt stolt över mig själv för sånt där ska jag inte kunna prata högt om, egentligen. men mitt vuxna beteende kanske kan förklaras med att jag snart fyller 18? (haha eller snart och snart, det beror på ifall man anser oktober vara snart). jag tror iallafall att den dagen jag fyller 18 kommer jag att vakna och kunna aktiebörsen utantill och anse att det är viktigare att plugga för livet än för proven och börja dricka vin. det är min illusion av att bli myndig, jag vore glad om jag fick behålla den.

jaja borde ta tag i packningen nu. kval imorn alltså. nio stycken i varje heat går vidare eller vad liza sa. mitt första riktiga sm och jag är inte taggad och jag vet inte hur det går till. yes. men jag slår iallafall ur underläge, det brukar vara bra. 

oj vad mycket text det har blivit.
fan, mamma såg att folk tjuvat litervis med öl i morse. hon gick i taket dubbelt upp. så nu ska jag betala det för jag har ju ingen aning om vilka som gjorde det, samtidigt som vi inte kunde gjort mer för att förhindra det. vi gömde ölen. jag hade ju visserligen kunnat stå öl-vakt men hur kul är det? haah inte tillräckligt för att hålla mig sysselsatt. 

jag är fartblind, kriminell
du är aktuell, du bränns
som om jag bryr mig!


fan vad jag tror stenhårt på att jag är känslolös och inte bryr mig om någonting. haha grejen är ju att jag visst bryr mig. fan vad jag bryr mig! :'(

HAJDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0