hahahahaha det här är ett skämt

Tis 18 apr 2006 21:05 (Uppdaterad Tis 18 apr 2006 21:23)

21.05



herregud, 7400 meter på lördag. usch jag kommer dö, speciellt som det är kavle. gruff.

jag har ont i huvudet, är så sjukt mätt att jag snart spyr, och så trött att jag somnar på tangentbordet när som helst. men det är väl smällar man får ta. har skoskav också, det bara krånglar. men jag har iallafall klippt mig (inte för att det syns alltför mycket men jag är lite feg på hårfronten numer efter det där hemska hårmodellandet).

vi spelade street basket idag på idrotten, det var basim och said som hade lektionen. spännande att lära sig att bara spela på en korg! dock tröttnade jag rätt fort, är inte överförtjust i basket direkt, haha. 

äh datorn muppar sönder. jag borde inte klicka på 'publicera' nu ,för gör jag det lär allt raderas. jag tror att den kopplat ifrån internet, det verkar så. det skumma är att msn fortsätter funka så pass mycket att jag ser vilka som loggar in men de ser inte att jag är online. sk0mt.

oh god 
how fun
to be
the one

adam har räknat ut att han måste vänta två år tills han får börja ragga på julia på allvar. 

slut, fan. den här dagboken (förlåt, - bloggen) sög.



21.21



fan nu har jag frossa och spyr vilken sekund som helst. imorn ska jag vara hemma från skolan hela jävla dagen. fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0