gud på msn

Fre 21 apr 2006 20:36 (Uppdaterad Fre 21 apr 2006 20:54)

20.51



>> i tried to think another drink might help me 



hej! jag är klar med idrottsarbetet nu, känns bra, känns jääävligt bra som martin härberg skulle ha sagt. faktiskt och så. 

och nu har jag gjort ingenting hur länge som helst! det var skönt. först satte jag mig på gräsmattan och sen la jag mig på gräsmattan i solen och sen efter det gick jag in och målade lite och sen läste jag bok men den gjorde mig deprimerad för alla tjejer i den gör slut med sina perfekta pojkvänner fast dom älskar dom (helt sjukt, sånt får mig att tjuta tårar!)

jag tror att den här kvällen kommer att bli ensam och tråkig, dels för att jag måste gå och lägga mig tidigt för annars får pappa spelet och dels för att det är tävling imorn. visserligen har den där tidiga sömnen också med tävlingen imorgon att göra men ändå. 

jag tror inte att jag kommer att skriva nån mer bok. skrev jättelångt om nummer två förut, skrev faktiskt klart och publicerade det också men sen ångrade jag mig och nu är det för alltid borta. man ska liksom lägga av när man är på topp. eller vad säger ni? 

amanda. säger:
gud som haver barnen kär se till mig som liten är vart jag mig i värdlen vänder står mitt hjärta i guds händer lyckan kommer lyckan går du förblider fader vår
amanda. säger:
AMEN
Gud säger:
:D
amanda. säger:
min lycka kanske det är förresten
amanda. säger:
istället för mitt hjärta
amanda. säger:
:S
Gud säger:
men det är lugnt.. Gud godkänner bönen.. ut och kalasa nu! :D 

schlumpfen für alles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0