emmvege plus!

Tis 9 maj 2006 22:12 (Uppdaterad Tis 9 maj 2006 22:19)
Övrigt, 29 läsare totalt

22.18



aaah det var vad jag hade på svenska litteraturprovet! :) romantiken, realismen och naturalismen - jag behärskar er till 100% och mer därtill för jag fick mvg+ och det är helt sjukt! "det här sätter jag inte på många, ska du veta" så ulrika när jag fick se det. yes, där satt den!

och så var det nationellt prov i engelska idag, både listening och reading, och dom gick bra, jaaa, dom gick faktiskt bra, för att vara jag. jag har aldrig lyckats svara på alla listeningfrågar förut, men nu gjorde jag det, tjaaaalalalala! där satt den!

jag gick tillochmed på engelskan idag. men jag åkte inte med till universitetsbesöket. det var bara stina, elsa, veronica, malin och petter som åkte dit av alla i hela klassen tror jag.
eeehm, vår klass är verkligen one of a kind, and i like it like it like it! det var striiiptease idag på idrotten, det var kul! (litehettockså, ha!)

usch jag har fått soleksem på hela händerna och fötterna, jag ser ut som värsta quasimodo. massa utslag överallt, och det kliar huuur mycket som helst. men jag kan inte hålla mig borta från solen, idag somnade jag när jag låg ute och läste samhällskunskap. på tal om det så fattar jag verkligen INGENTING av samhällen som vi har prov på imorn, ekonomisk-politiska mål och medel. ehhmm?

but if you've lost your faith in love and music the end wont be long
because if its gone for you then i too may lose it and that would be wrong
tried so hard to keep myself from falling
back into my bad old ways

my bad bad bad old ways. njaee dom var inte så bad. jag gillade mina old ways och ibland vill jag tillbaka dit.

jag är inte kär inte kär
jag är inte kär inte kär
jag är bara rädd, så otroligt rädd
men jag är inte kär inte kär

^ egen tolkning av thorsten flincks "jag är inte sjuk inte sjuk" eller vad den heter.

njä nu ska jag
1) duscha
2) smörja in mig med lotion (uttalas lOchon!)
3) lägga mig i sängen
4) läsa samhällskunskap
5) helst hinna läsa min bok lite också
6) SOVA! (jag längtar till den här punkten!)

mjamja. nu är det dags att börja med den första punkten. sov gott, och kom ihåg, jag hade MVG + !!!! woa woa woa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0