din blick var annorlunda

Sön 4 jun 2006 16:41 (Uppdaterad Sön 4 jun 2006 21:18)
Musik, 25 läsare totalt

16.41



nu har jag tillbringat en hel dag med att vara trevlig och försöka se pigg ut, får jag sova nu?

mwaa jag är sjukt trött!
var ute med lisa och hennes kompisar igår, och det var riktigt trevligt. men det tär på kroppen plus att jag lyckades göra mormor jätteorolig. haha.

varför ska man tänka på nån annan än sig själv?



21.14



fan, jag får inte tag på that linus guy. iiirriterande.
hela dagen idag har jag sovit, sovit och sovit. eller, jag har ju umgåtts och varit trevlig också, eftersom vi hade besök. imorn måste jag städa mitt rum. skulle egentligen ha åkt till krissekrull i finspång och tränat, mene, min hals har blivit ond igen efter gårdagens festande :/

men det var kul i alla fall, vi skjutsades runt med taxi genom hela norrköping tror jag!

"man skulle kunna göra nån.. nånneee.. låt, ola. det kan inte vara så svårt"
- mamma vill att ola almén ska bli nya idol-ola.

"mamma vad får jag om jag ställer upp i idol 2010 då?"
"your mum's support <3"

godnaaatt (fan vad skönt att sooova! ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0