där svimmar en svan

Mån 15 maj 2006 20:41 (Uppdaterad Mån 15 maj 2006 20:51)Teknik & Vetenskap, 32 läsare totalt

20.35



(ropar alla barn)

elsa och jag var på chokladboden idag. och så var vi i strutboden där det var världens roligaste reklamskylt.
hallå hallå
herrar snusare!
bravo snus är det bästa
alla som smakat instämmer
bravo bravo!


herregodegud vad vi skrattade. :)

och så hade vi vääärldens fulaste vikarie idag på matten! (jag veeet att jag inte får säga att folk är fula, men han är ett undantag!) och självklart klarade jag inte av komplementhändelserna så jag var tvungen att be om hjälp. det var läskigt men jag tror jag förstod till slut. peder hette han och hade utstående ögon och fett hår.

okej, sista gången jag tjatar om det här (eller, nej, jag lovar inget, det är nog inte alls sista vid närmare eftertanke), men min lista är uppdaterad för nu har vi kommit på nya regler: man får ha med döda också. så nu ser den ut såhär:

1) jackyboy (ingen slår ner honom!)
2) christopher walker (att jag inte tänkt på honom förut! han lever ju ^^)
3) sid vicious
4) jim morrison
5) pete doherty

okej, jag har tröttnat på rappande mörkingar. dom är so last year nu liksom.
jag har egentligen mest crap-heads på min lista, men jag känner på mig att jag skulle kunnafå dom på bättre tankar om vi blev ihop.

Karl säger:
varför finns det 2 kategorier tjejer?
en som vill ha galna rockstjärnor som silar heroin och en som vill ha bögiga skådisar som ser 10 år yngre ut än vad de är?

usch nu ska jag sluta tjata om det där. börja lista något annat. kanske frukt?
oh, förresten, vår londonresa kommer kanske bli av trots allt! underbart isånafall, stina hade hittat verzta billiga flyget. woa! det vore najs!

vi tog sjukaste panoramabilderna igår med olas kamera! om man tog halva ansiktet på ena bilden och tittade åt höger och sen andra ansiktshalvan på nästa bild fast man på den tittade åt vänster så blev bilden skiiitäcklig eftersom varje öga tittade åt olika håll! men det var riktigt roligt. :)

mjahaaaa. töntdairy idag. vi ska göra svenskaredovisning. anton hjärta bella - romantiska närmanden genom historien.

ÄSCH jag ger upp. vi hörs imorn eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0