as if i haven't heard

Ons 26 apr 2006 22:04 (Uppdaterad Ons 26 apr 2006 22:07)


åååh, johan, du är toppen!
:) 

mitt idrottsarbete hade inte kommit fram till anki så hon var skitsur, och nu när jag kom hem så var datorn där det fanns helt totalkraschad och gick itne att komma in på. PANIK! jag menar, jag skriver inte om det där, jag GÖR inte det!

men så lyckades jag på något sätt kruxa fram det, och nu har jag det klart, tack vare johan. tack!

och en annan sak som gör att jag äntligen kan lugna ner mig lite är att jag har fixat båda nycklarna nu, gud vad skönt det också. nu behöver jag inte oroa mig för dom mer. 

idag på hålet skulle cissi och jag plugga matte, men först skulle jag ner på stan för att kopiera nyckeln. och så ville jag köpa ett linne att byta om till eftersom jag såg så sunkig ut, så vi gick till hm. och så väl där ser vi att det är 20% på vagabond, så vi kan inte låta bli att köpa varsitt par skor. så det blev shopping istället för matteplugg :| 

men det blev ju massa matteplugg nu på eftermiddagen istället :) iiiih! :D

yes. puss puss. (jag måste sova nu alltså, är så jävla slut!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0