ariba!

Lör 20 maj 2006 18:14
Musik, 30 läsare totalt
i mittmittmittmittmitt hus där jag har fått nog

hej! nu har jag varit på stan med mum. vi åkte in, gick till gränden och stod i kön på vagabond när mamma kom på att hon glömt sitt bankkort. så vi fick speeda hem igen för att hämta det och sen återvända in till stan. vi hittade iallafall rätt saker, även om det är svårt att köpa för lika mycket till båda, liksom. ska in på måndag och köpa lite fler grejer.

jag har köpt en ny klänning! eller jag fick den av mamma. finfin men ganska kort.
och så fick jag ett virkat linne som var för litet för mamma. danke!

jag behöver inte vara med
i mona tumbas slim-klubb!


neej nu ska jag duscha och städa rummet. ahooohej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0