another aching blister on my soul. (II)

Mån 24 apr 2006 09:43 (Uppdaterad Mån 24 apr 2006 18:33
18.26

HELVETE!!!!

cdspelaren bara la av! där trodde jag att jag hört min suagrplum-skiva för sista gången, men den klarade sig, phuu. 

förut åt jag värsta mastodontfrukosten! två kokta ägg, en portion havregrynsgröt med blåbärssylt (jag VET! helt SJUKT med tanke på att jag hatar havregrynsgröt!) och en grov macka. plus ett glas juice och en stor kopp te. herregud! inte ofta jag smäller i mig så mycket, men nu ska jag försöka ändra på det! :P

okej den här datorn vaar värsta cepeseg att skriva på, jag måste vänta tre pr innan texten jag skrivit kommer upp och då ser jag ju inte om jag skriver fel medasn jag skriver liksom. dumt.

jao, frågan är om vi har någon halvklass-svenska idag. har vi det är et värt att gå på första svenskalektionen men har vi inte det så får jag ett hål på etthundraarton timmar ifall jag åker på första svenskan. men men, jag ska inte strunta i lektioner, det har jag ju gett löfte om. så jag åker in i vilket fall! ^^)

yuäk jag har inte hittat min nyckel än. och jag har inte orkat åka och fixa en ny. blä blä blä!

long before i was once another
and i guess i was better now after
fill my heart with your love sweet love
and replace another apple in my mouth

18.26

fan så sitter jag vid samma segdator fortfarande. det finns inte ens dom där nya funktionerna här, så jag kan inte göra min låttext kursiv eller göra tiden blå. rackarns.

annars så sitter jag med min förbaskade samhäll. grejen är den att jag somnar om jag fortsätter, mina ögonlock är såå tunga.. jag önskar man kunde ta ett piller så att man lärde sig allt, eller åtminstone hade ORK att lära sig allt.. usch. tretusenfemhundranitton sidor liksom. jag orkar inte orkar inte orkar inte. 

så ska jag bränna dom där skivorna också. åh det är så mycket jag måste göra :/ förresten har gustav fest på fredag men det är ju frågan om jag ska gå alltså. jag menar, tiomila dagen efter. hmm. men samtidgt, det som inte dödar härdar och man måste faktiskt ha ett bakfullelopp på meritlistan (fast det har jag ju visserligen redan, flera stycken, men det skadar kanske inte med ett till?) fast grejen är ju att det inte är shysst mot dom andra i laget. blaha. imorn får vi reda på vilket lag vi kom med i!

FAN jag kanske int ekan åka till lok imorn heller. det vore ju rent åt helvete. fan!!!!!
den här jävla skolan make me go la la lalala. nej vars, den gör mig galen. gånger tusen. jag menar ska det vara såhär jobbit att vara ambitiös så tänker jag fan lägga av snart alltså. 

ey nu blev det väldigt mycket text med väldigt ovärt innehåll. jag ska väl återgå till min the mo-skiva och samhällskunskapsbok. SUCK. (jag lider!!!) 

Hej fucking då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0