amigos, ey

Sön 9 apr 2006 09:56 (Uppdaterad Sön 9 apr 2006 21:41)

09.27



inledning:
vad har jag gett mig in på ? jag lär mig ALDRIG!
alltså, jag vill ju. men får jag? herregud :|
okej, well, det är mat nu. kommer straax.

vi sitter här i ventern och spelar lite dota.

aah. jag borde träna idag. för jag har inte gjort det på tusen år :| jag kommer dö på fredag. om jag inte tränar sönder i veckan, vill säga. orkar jag det? helvete att allt ska gå så sjukt upp och ner.

men nu får jag det faktiskt att låta som att jag är jättenere och ledsen. men det är jag faktiskt inte, jag är gladasti hela världen (om man bortser från att klockan bara är 09.46 och jag hade velat sova till tolv men det går inte på grund av min jävla rygg!!!). faktiskt :) 

aaaaaah counterstrike-låten är så u10! jag vill bara utt och tokspringa mitt i natten när skotten har gått!! waaaaaaaaaaaaah!!!!

mamma kom hem i natt, by the way. hoppas hon har köpt godis och kanske lite host sprit host. haha. 

flickan gör sig fin, stoppar i sig lite skit
hon har gjort alla vandringar, hon tror hon vet sanningar
hon tror tillochmed att hon är clean


thåström- hon och han. 
ni MÅSTE lyssna på den. måste. 

haha ja alltså ja.. innan jag slutar måste jag ha en slutsats. 
slutsats:
jag tycker om det här men jag vet inte om jag får. :)

13.13



sorgens stund!
avinstallation av sims 2. mwaaaaaa :'(
alla mina gubbar som jag tillbringat massa timmar tillsammans med försvinner på mindre än tio sekunder :( 

(okej, jag överdriver, men fan, det är faktiskt lite jobbigt)

men nu sätter ominstallationen igång. 
phew. 

okej, nu lämnar vi mitt privatliv bakom oss och blickar framåt
(AAH JAG ÄR VÄRLDENS STÖRSTA GEEEEEK!)
jag tror inte att jag ska skriva något mer idag. 
bye bye

de bugar sig för myten
vänder kappan efter vinden
& de kysser mig på kinden
och jag spyr på deras tröst


jag är så sjukt poetiskt. eller inte.

21.34



jag ska visst skriva mer idag. jag ska skriva om min onda mage. och så ska jag skriva om mitt humör. och lite annat.

jag kan börja med att säga att jag har läst ut en bok till. men den var dålig (det låter som att jag är världens tråkigaste person och det är jag också). och så kan jag fortsätta med att säga att jag hatar min mage, det måste vara nått fel. mwa.

men mitt humör är ändå på topp :) jag är gladast i hela världen. eller nja, det är jag nog inte, men jag kan nog kvalicifera mig in på topp 20-listan iallafall.
haha, jag är så bra på att svamla! mandoo. 

hmm. var det nått mer? hmmmmmm. vet inte. 
(jagvillgåpåfestochhelstinteensam)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0