all the time i can feel the pressure

Tors 11 maj 2006 14:47 (Uppdaterad Tors 11 maj 2006 21:41)
Film & TV, 32 läsare totalt

14.47



åh, idag är det vårruset.

jag:
  • fryser
  • måste städa
  • ska packa väskan
  • älskar sommaren!
så. nu vet ni det. jag ska förresten kötta sönder idag. (haha det där lät inte mysigt). dom sa på radion att det skulle regna idag, men nu skiner solen för fullt. det var lite halvklrassligt väder imorse bara. hoppas på fint väder resten av kvällen också, då kanske man tillochmed kan bada!

njäää jag måste gå och städa mitt rum nu. skriver säkert mer ikväll.

21.35



usch jag hatar msn 8.0 beta! det är verkligen kasst, vill ha tillbaka det äldre, 7.5 eller vad det hette.

jaja. nu är jag färdigsprungen och det gick både bra och dåligt. det som gick bra var att jag orkade springa hela vägen (förra gången gick jag typ i väggen!) men det dåliga var att jag inte var under 20 som jag helst velat. jag sprang på 21.50 och det är faktiskt det sämsta någonsin, till och med sämre än när jag sprang i väggen. skumt.

åh neeej nu började dave prata med mig. det enda i hela världen som han pratar om är antingen hur snygga svenska flickor är eller om hans jävla flygplan. det är 90% flygplanssnack och 10% jagälskarsvenskaflickorsnack.

oboy. jag har ont i maagen och så träffade jag jimmy idag. det var asalänge sen! wee :D

äh. godnattttttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0