6666666666666

Mån 10 apr 2006 18:08 (Uppdaterad Mån 10 apr 2006 21:25)

18.08



JÄVLA CP-BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!!

ja inte får den här skiten mig på bättre humör. fan!! 
så jävla sur jag blir! fan!

åh. jag som ville berätta och skriva men nu orkar jag fan inte skriva en gång till. ÅH! cpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcp!!!!!

synd om er!



21.08



haha okej, nu har jag lugnat mig några grader. men det var faktiskt ett riktigt långt inlägg som bara fick för sig att raderas.

jaja. jag var på stan idag och uträttade en del ärenden. lånade om skivorna på bibblan och var på apoteket. var och solade med mamma och så fick jag henne att köpa min efterlängtade bikini till mig :) http://shop.hm.com/media/products/400/DL400_...

sen sååeee.. köpte jag tre linnen också, tre såna där billiga på hm. jag köper jämt linnen, men jag använder också jämt linnen, så det kanske har sin naturliga förklaring.

mwwaaa det här blir inte alls lika roligt som det som försvann! suck. jag tror jag skrev om att jag slingade håret men det är ju klart nu. punkt. björn och margareta är här. punkt. jag har fikat och satte kaffet i halsen och började hosta sönder och spruta kaffe över hela bordet och på julia. punkt. ola är fortfarande sjuk. punkt. 

i'm gonna let my freak flag fly
i've been a fool a lifetime

but today I'll be the king
i'm gonna let my freak flag fly
waving high up in the air
for everyone to see


njä nu ger jag upp. dumma blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0