you shine the brightest of them all *

Mån 14 nov 2005 22:13
Övrigt, 18 läsare totalt


12.44

jag fick vg på specialidrottsprovet! fan vad skönt. vg är godkänt, för jag hade verkligen inte tränat och jag var jättenervös, speciellt när jag inte fick tillfälle att använda min fusklapp med alla skelettnamn på latin. för man fick inte sudda nånting på provet. men 78/100 fick jag, och 80 var MVG! irriterande, speciellt som en fråga skulle strykas. för då är jag bara en poäng från mvg ;)

mjoo och sen var det ju filosofi och vi fick arbeta med uppgifterna och fick tillbaka häftena. jag fick G på mitt häfte.G!!! han är fan sjuk! jag slet arslet av mig med det där. fan ta han.
hihi när han säger "ni kan jobba i biblioteket" går alla hem. så "att gå till biblioteket" betyder numera "att gå hem" i vår klass. :)

klart slut. :D

sun's bursting in through the drapes, i awake as a new day starts, feeling I am clear in my mind i'm alive, i'm in love. feel it in my heart. the day opens up on the world like a dream, and I start to smile |



22.09

ååh vad skönt det ska bli att sova, jag längtar till sängen :) haha.
det får sröja max 25 minuter tills jag ska sova, annars kommer jag vara lika toktrött imorrn som jag var imorse..

har varit på gympastiken, det var inget kul idag. hade ont i huvudet och låg och sov när dom andra körde mage. men jag oorkade inte. på onsdag ska jag med fredd och dom andra i specailidrott-b gänget på spinning, alldeles gratis :) janne tyckte det var jättekul att jag vill följa med, så nu har jag ställt mig in hos honom. mihi :D


this thing I have with you’s not a feeling, a sense, it is more like a state of mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0