you better watch out.

Fre 16 dec 2005 15:10
Övrigt, 25 läsare totalt


fan för att vara 17! igår spelade suburban kids with biblical names på herrgårn. och jag får inte komma in! fandumdumtfan.

nu är det inte långt kvar till julafton faktiskt. det känns nästan som att det är lov redan, för nästa vecka är slaaapp :) idag var jag på stan igen, den här gången för att köpa paket till stinis föräldrar. hon köpte en ljudbok till far sin och ett halsband till sin mor.

på tåget hem träffade jag olivia, och vi ska äntligen ses igen bestämde vi. på måndag :) åh gumman jag har saknat dig!
hon ska köra till carola ikväll när hon sjunger i cloetta center! det är väl ganska stort? olivia skulle visst vara klädd i helt vitt, och hon har nästan inga vita kläder :) men vita jeans har hon iallafall.

heeelg :D
jippie!

(jag GILLAR det här! det är så att jag har glömt hur det känns att åka bort på fredagar! what's wrong with me? :P)

hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0