wollibolli

Fre 13 jan 2006 20:40
Övrigt, 28 läsare totalt


19.38

jag ska göra mig en ny blandskiva :) senast jag gjorde en sån var när jag var såhääär fett deprimerad för att thomas inte ville ha mig fast jag ville ha honom. två veckor efter det var jag tillsammans med filip och hade glömt thomas helt. så, nu resonerar jag såhär: gör jag en kanske jag glömmer bort filip precis som jag gjorde med han från alfta?? hahaha jag är störd

men jag ska göra en i vilket fall, för jag älskar blandskivor :)

och så är det fredag idag. fredagar är också skönt och bra och helt, helt rätt! ska snart åka och sola med mamma och imorrn ska jag (jag vet att jag tjatar :P) till norrköping.

shiiitt vad bra musik jag har på datorn egentligen! även att det inte är så mycket. nuu är det CDOASS - speak.
så att alla vet det. haaha.

och alex bara tjatar och tjatar om att jag ska på deras spelning ikväll. och jag säger alltid "kanske" .. och sen blir han jättesur för att jag inte dök upp sen. men jag orkar inte plus att deras musik inte är så mycket för mig. dom spelar typ skrik-metal .. eller nått :S

HAJDAA!

aah förresten :) hade betygsnack med niklas idag, läraren i geografi, för han ska va pappaledig den här terminen (dumt nog!!). det första han säger när jag kommer ut är: amanda, du är så jävla skön. det är så olika med din koncentrationsförmåga på lektionerna. ibland hänger du med hur lätt som helst, och ibland är du verkligen heeeeelt borta!

toppenbeskrivning av mig på lektionerna :)

20.39

haha jag tar tillbaka det där med att dom spelar skrik-metal :P pop spelar dom visst. hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0