waoaowwoaawowoaa :D

Mån 27 feb 2006 17:14 Övrigt, 27 läsare totalt
lovet är över, skolan har börjat igen. jag gick på svenskan idag. HELT sjukt. för den är 40 minuter och efter det är det hål i två timmar innan vi har 50 minuter matte. men så är det bara varannan vecka, de andra veckorna har vi en till svenskalektion där på hålet som är en timme. så jag brukar skolka typ varannan vecka. men idag var jag i skolan! jag är scary, speciellt med tanke på att jag var så sjukt trött igår.



ååh. helgen var verkligen toppen och jag bara var så lycklig och glad och och .. ja. och så nu är man tillbaka i den gamla trista vardagen och allt känns bara som att det var en dröm :(
men det är samma himmel, det är samma hav.

resan dit gick braaa, allt löste sig och jag hittade på arlanda efter mycket om och men. haha. men heeem! ååh. det fanns inga platser på flynordicplanet, inga på malmöplanet vaddetnuhette och först inga på SAS. men sen faanns det där och det var sån tur för tillochmed nattåget var helt fullt och det såg ut som att jag inte skulle komma hem alls där ett tag!

jag somnade iallafall på planet och vaknade när det stod helt stilla av att de som satt innerst ville ut. shitt, jag somnar ALDRIG sådär! och sen krånglade det massa på arlanda. det gick inte att köpa SJ-biljett där så jag fick åka snabbtåg till centralen och ta tåg hem därifrån. jag var så räädd och stressad men det löste ju sig. :)


men nu är jag så tröött.



joriik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0