vi är påväg till isola?

Ons 5 apr 2006 21:57 Relationer & Sex, 20 läsare totalt
okej, alex vill väldigt gärna att samtliga går in på http://www.chilispace.se,/ klickar på mood, lyssnar på låten kryptonite med bandet thoughts och röstar en femma. dom var ju trots allt i extra ;)

stina och jag var på cloettaboden idag! köpte pollypåse och dumleklubbor, mums! dumleklubborna gick åt på stödmatten, vi behövde energikickar för att klara av all jäkla algebra. vem har hittat på algebra egentligen? humpf.

oh. förresten. matilda hade tydligen ramlat på mickis fest med en vinflaska i handen och fått in glasskärvor i hela underarmen och fått åka ambulans till akuten och nu har hon världens gips och är bortdomnad i halva handen. fy fan! det är äckligt äckligt, jag ska aldrig aldrig dricka ur glasflaskor! allt jag kommer hälla i mig i framtiden ska jag ha i petflaskor.

det ramlade ner en smörgåskant ifrån himlen idag. det finns en gud trots allt?

mjaa, geografiprov också, om kossor och massa tjottahejti. hms. gick sådär, var väldigt lätt egentligen, framförallt om man pluggat. jag pluggade en del på rasten innan så det satt ganska bra. kul att veta, eller? :p

alarmet går först
när den stannat helt
så glöm bort mig är du snäll
inget kan gå fel


herregudars vad jag är trött. ögonen vill bara stänga igen sig. ska nog gå och lägga mig snart. snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0