varför är det så kallt?

Tis 28 feb 2006 21:57 Övrigt, 25 läsare totalt
hey.

skoldag. vi fick lära oss att det gick tigrar i sveriges regnskog för tio tusen år sedan och att nere i afrika växer träden upp på två dagar om man hugger ner dom.

och sen har jag varit assur hela dagen och alla säger att jag är dryg och det är jag också. alltså seriöst , förlååt. jag är så ibland.

fast egentligen är jag glad (trots att jag har lite ont i magen) föratteee jag har tränat värsta bra idag och jag har en dubbelnougat där uppe och jag hjälpte till att diska massa på lok och jag hjälpte till att handla maat och så har jag sovmorgon imorrn och jag har fått pengar och ska köpa dom där skorna! :)

i mitt hus där jag bor
där jag har fått nog
mamma pappa varför är det så kallt?

hah.


jaoo det blev ingen thåström på lovet. för det blev för dyrt, daamn.

iallafall så är lägret inställt i helgen. det som jag skulle ha anordnat men inte engagerade mig i. men nu ska jag med pappa på småttinglägret (skrev jag det här igår? :S) och hänga ut kontroller och följa upp. det ska bli kul och skönt och bra med träning och så.

i gotta go sleep now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0