utvecklingslägret

Ons 22 mar 2006 20:56 Övrigt, 21 läsare totalt
kom just hem från utvecklingslägret i karlskrona. det var så sjukt roligt där nere, stormtrivdes hela tiden. tränade sönder också, och visade alla att jag inte tar mer än 25 i bänkpress och att jag inteorkar göra varkenchins eller dips. haha.

lärde känna massa nya personer, och om inte nya så lärde jag känna gamla vänner bättre. åh :)

men nu är jag som sagt hemma igen och ska till skolan imorn. resursdag på fredag och då far vi till danmark och spring cup.

trött och så är jag.. väldigt trött. ska snart sova om jag ska ha en ärlig chans att orka upp imorgon. haha. men jag kommer sakna sofies besök innan sovdags och att sitta och prata med fred, victor och sofie hela natten. det är lite efter-konfalägret-känsla! vi körde faktiskt såna där samarbetsövningar som vi gjorde på konfirmationslägret. fast massa fler. ååh toppen var det :)

puss sov gott.

Kommentarer
Postat av: Henke

lätt jobbig bakgrund du hade här! hehe!

tjing!

2009-06-11 @ 21:03:51
URL: http://hoppelajnen.blogg.se/
Postat av: matilda

hej, vad tycks om min senaste photo shoot?

2009-06-11 @ 21:08:24
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0