used to it. used to?

Fre 31 mar 2006 14:31 (Uppdaterad Fre 31 mar 2006 21:49) Relationer & Sex, 28 läsare totalt
14.30

herreguuud vad skönt med fredag! svenskaprovet är över!!! det känns nästan lite tomt utan svenskan.. jag menar, jag har pluggat svenska varje dag i nästan två veckor. och så nu är det över. haha.

helg iallafall. jag ska sova HUR mycket som helst. fast bara för att jag säger så där så kommer det inte att gå, jag lär vakna typ sju varje dag, promeeesse.

jag vill ha en ipod. eller en cd-freestyle. det har jag sagt minst tretusenfemhundrasjutton gånger men jag kommer mig ju aldrig för att köpa någon! och jag lär inte göra det heller, för den här månades pengar lär gå till vårjacka vårskor och sommarkläder, för det är det jag är mest sugen på att köpa. men samtidigt, ska jag klara av matten så behöver jag verkligen ha white stripes i öronen, och det gäller ääven i skolan. jag koncentrerar mig typ 50% bättre om jag har det. (alltså, 0% utan, 50% med) blö. jaja.

vet ni vad? jag ska spela sims nu.
sen ska jag läsa bok.

once upon a time you dressed so fine, threw the bums a dime, in your prime, didn't you?
people called said "beware doll; you're bound to fall"


ps. magen har inte gjort så ont idag. pheewww.
ps 2. morrisey på bingolotto den nionde ;p

idag ska jag visa upp mitt inlägg publikt, exempelvis på bloggscenen. hejdå!



21.39

ååh mitt älskade, älskade sims :) nu mår jag bra igen för nu har jag fått i mig rekommenderat dagligt sims-intag. eller, ja, bra och bra, men bra med tanke på omständigheterna.

och vad händer i helgen då? vet faktiskt inte. johan frågade om jag ville följa med honom, love och linus ut och det vore ju jättekul, men jag orkar inte tjata. vi får se om han frågar igen.

ååh jumper! nu blev jag käääär.. så lättlyssnad musik att det är helt sjukt :) det var länge länge sen och första gången jag hörde dom var jag en liten mupp som precis fått min första skiva : sven-ingvars - septemberbarn. mhm. det var tider det ;)

>> may you find this one thing inside of me?

oj oj jag känner i ögonen att jag snart måste gå och lägga mig. är hur trött som helst och då har jag typ inte gjort något idag, ändå. det är så sjukt det här. min kropp är helt skum.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0