ultimate showdown

Lör 1 apr 2006 14:54 (Uppdaterad Lör 1 apr 2006 15:01) Media & Reklam, 26 läsare totalt
iallafall. inte mycket att säga om min lördag. jag har inte tränat och det är fy skam. fan. jag har inte städat och det är också fy skam. jag har inte ens gjort någon historia. ska jag vara riktigt ärlig så har jag knappt gjort någonting.

och nu är det mat också. alldeles för tidigt för att varai familjen almén, helgmat brukar serveras runt fem. men jag är hungrig så det är bara att tacka och ta emot.

pappa ska på jazz & blues festivalen. det skulle varit mysigt att följa med, meenee. nä. haha.

åh. dumma msn muppar. igår började datorn låta jätteskumt, alltså, det lät innifrån datorn, den tickade som en bomb. jag blev faktiskt rädd. och sen stängde den av sig. jag bara satt och väntade på att den skulle explodera, haha.

det tog sex minuter för mig att äta mat. haha. men det var inte så gott, plus att pappa hade räknat fel och lagat för lite sådet fanns typ inget kvar till mig. att han aldrig lär sig. han lagar jämt för lite :P
  • this is fact not fiction
nej men nu ska jag nog ta och runda av här. får se om det blir något ikväll. är inte jättesugen.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0