typ ja det är bra

Ons 8 feb 2006 18:56 Övrigt, 19 läsare totalt
igår så bråkade jag sjukt mycket med mamma och pappa. dom var helt sinnessjukt svinförbannade och det var egenetligen ganska läskigt, för så arga har dom inte varit på hur länge som helst.
och visst, jag grät en hel del. jag packade till och med en väska för att jag ville rymma, rymma, rymma. till honom, min min min. ååh. men mamma tog mitt bankkort så nej det gick inte.
men bara några minuter efter att de lämnat mig ensam så blev jag glad igen. inte så konstigt med tanke på hur han tröstade mig. jag är så sjukt glad !!

men egentligen får jag inte sitta här, det var en del av "straffet" igår.. men nu är mamma och pappa på bio så jag har smitit hit. för sms är så dyrt!

iallafall. är sjukt trött, somnade halv två i natt . men det var det väärt :)
ååh. om bara mamma och pappa inte var arga på mig så hade allt varit så perfekt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0