träffar nån i nån park och pratar strunt

Fre 10 feb 2006 13:48 Övrigt, 21 läsare totalt
tjaaa :)
jag flinar sjukt dumt just nu. jag flinar sjukt dumt typ hela dagarna. men det här är ju så super så det går inte att göra något annat.

väntar på att julia och josefina ska komma hem från skolan, för vi ska titta på film. the nightmare before christmas, äntligen. haha. kalle har tjatat en hel del. men nuu är den fixad!

jao och så har jag bakat muffins. och ätit muffins. jag har varit i skolan också. OOOH GODA NYHETER! g/vg (!!!) i spanska! det är helt SJUKT! "amanda, du är ju så modig muntligt" haha waaah? jag säger inte ett oord på spanskalektionerna om hon inte ber mig! men jag blev så glad av att höra att jag har chans till vg. sjuukt liksom, förra året låg jag på ig/g- . aah :D men grejen är, tror jag, att jag har tjänat på att ha katja både förra året och i år (även att hon är sjukt kass), för jag var ju typ på kanske 50% av alla spanskalektioner förra året.. och iår har jag också skolkat en hel del och varit på kanske 80% av alla, men hon jämför liksom med förra året och då ser det ut som att jag har varit på hur många som helst fast jag egentligen inte varit det. så nått bra har jag fått ut av katja :D

heelg och cissis födelsedag idag förresten :D graattis stumpis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0