tjockmamma satt längst fram

Sön 5 feb 2006 23:10 Övrigt, 22 läsare totalt
[13:16]

och nuuu har vi varit i STOCKHOLM jag och lillen! det var kul kul kuuul!
först och främst åkte vi tvåvåningståg för första gången i våra liv. självklart fick vi sitta på bottenvåningen, haha.

när vi kom fram tog vi iallafall första bästa tunnelbana och hade värsta råturen för den gick rätt. vi hittade till vandrarhemmet och väl där kom jag på att jag slarvat bort bokningsnumret. lyyckat. som tur var gick det att uppge namn så kunde dom hitta det ändå. så vi fick vårt lilla rum tillslut, med tv och allt. tvn, ja. haha. den tittade vi på hela kvällen med undantag för vår utflykt när vi skulle gå och äta. vi åt på en kebabbar och ola var dålig i magen hela kvällen sen på grund av den där kebaben. köpte godis på ica och tjänade femtio spänn eftersom vi hade mammas icakort. moha!

sen kom kalle och vi tittade också massa på tv och spelade kort. det var kul men filmen var skum. och läskig, haha.

på morgonen fick vi lite bråttom för frukosten serverades bara tills 10.30 och vi gick ner typ 22. plus att man skulle checka ut senast klockan 11. vi kom upp igen på rummet tio i och då skulle vi packa och göra oss i ordning och allt. vi checkade ut fem minuter för sent. haha.

och seen började den stora dagen då vi skulle shoppa allt vi ville ha! det var så kul så kul :) jag köpte jeeans, som är skitsmå och astrånga och jag kan knappt stänga gylfen MEN hon i affären sa att det "ska va så" (haha) så jag tänkte att vafan, jag testar och sen vet jag ju ifall hon ljög eller inte.
jag köpte en jacka också, en svea. yes yes. men jag hade lite ångest där för jag valde mellan den och världens finaste tröja.

ringde bullen så han kunde berätta vart weakday-affären låg. tillsist hittade vi dit och då var det tusen människor där inne så vi fick inte plats.

ola köpte två par jeans, och sen tappade han bort dom ena. KLANT! vi sprang och letade och frågade i varenda affär i hela gallerian. som tur var så hittade vi dom. ^^)
"ska jag säga en sak?"
"mm"
"jag bad till gud att vi skulle hitta dom"
"jag med"

hahaha vi är kuul.
när affärerna stängde satte vi oss på ett fik inne på cityterminalen och tittade på fulla tanter och en invandrare som klagade på sveriges lagar. och sen kom det en kissnödig dude från paris och undrade ifall vi kunde vakta hans bagage medans han gick på toa. så det gjorde vi. och sen snackade vi lite med honom.


ja hela resan var helt helt jätterolig. lillen and mundis is the shiiitt!

jag kletade halva geléhallon på rutan på bussen hem. sen när vi gick av gick chauffören bak för att titta så vi sprangsprangsprang för att han inte skulle hinna skälla ut oss. clean as a clock.

jag blir så förbaskat kissnödig av kaffe!! sjukt sjukt.

herrå. :)

oh det här är så fint skrivet :

i'm tired of being shot down, put down and dissed
i wanna be picked up, held tight and kissed
but things like this doesn't happen to dudes like me
cause i'm more coldplay than i'm ice-t
they say the good girls like bad guys and that might be
but a bad girl with a good guy,
tha'ts unlikely..

<3

nu ska jag gå ut och gå med mamma.

[21:14]

amanda. säger:
hur var det på jobbet?
jorik säger:
haha
jorik säger:
åh vad jag älskar sönder att du frågar det
jorik säger:
jag känner mig så vuxen

oooooohhh :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0