tipp tapp

Tis 7 feb 2006 12:19 Övrigt, 28 läsare totalt

[00:24]

ännu fler tankar mitt i natten!
glada såna :)

i love my gangstaaah!
<3

[12:11]

promoe, promoe, promooe.
promoe - magnetism.
yeeii jiippi jippi yeii.

när jag får pengar ska jag beställa skivor. jag ska köpa några egna skivor för typ första gången i mitt liv. tror jag. :) jag vill haa
+ white stripes - white stripes
+ white stripes - the stijl
+ belle & sebastian - the life pursuit (fast den lär pappa köpa)
+ promoe - government music
ELLER
+ promoe - long distance runner
+ the smiths - the queen is dead
(borde köpa white stripes - get behind me satan också bara för att slippa ha den bränd)

det är typ vad jag vill ha nu. mest.

annars så vill jag ha något varmt för jag håller på att frysa ihjäl. jag hatar den här jävla jävla vintern. ge mig sommar!!
nu ska jag snart ge mig iväg till skolan.. har ju friluftsdag nu, ska vara i simhallen egentligen. "tjoho". nä, jag stannade hemma. antar att jag kommer att få göra mitt engelskaprov som jag sket i i torsdags idag. suuck. jag kan inte.

vill vill vill viiiiiilll... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0