these little problems they're not yours and mine

Tis 15 nov 2005 23:00
Övrigt, 22 läsare totalt


08.47

jag har geografi nu och det är tråkigt för jag orkar inte göra det jag ska. vi har demografi och ska skriva om ett land. känns det inte lite meningslöst? :P
jag längtar tills imorrn , det är ju studiedag. me love studiedagar. ola och jag lär ju ha gta-dag!

lis, minns du "lär"? jag lär ju träna ikväll. ;)

mja mjo. det är pitabröd idag, mycket gott, skulle jag vilja säga. och så hittade jag en nyckelknippa i geggan vid busshållplatsen, jag lämnade in den till vaktis. så jag är dagens hjälte :) eller hjältinna kanske.

imorse var jag fett nära att missa tåget! och ändå var jag ute i god tid, jag gick hemifrån 38! ååh den där panikkänslan när man ser tåget stå på perrongen och typ alla gått på.. usch! fast jag hann, preciiis. phu.

ehhm, nae, om man skulle ta och ta tag i det däringa geografiarbetet dårå, kanske. fast vill ni veta värsta grejen?? det är liksom första advent inte nu i helgen men nästa helg. jag blev helt paff när jag fattade det. det är ju sjuukt!
god jul :)

21.15

mjo nu har jag haft en jäättelång och jobbig dag, med massa lektioner och träning. vi dansade street-funk på idrotten, det var anneli som hade lektion . :) jätteduktig var hon, men det var inte lätt! armarna sväng ut med bröstet in med bröstet shejka rumpan lite såja runt rumpa hit rumpa dit armar sväng snurra runt. typ så :) och sen skulle ena halvan av klassen visa upp för andra halvan och tvärtom. sååå kul! ni skulle sett loves rump-skakning ;) klockren! han måste ha tränat framför spegeln hemma alltså :P

och jag berömde linus oerhört fina ögon idag, för att dom var så klarblå. men så tog han ut linsen, och då va han brunögd! verzta koolt.

så har jag tränat intervaller också, riktigt duktigt. och vart och handlat. duktigt, duktigt.

JAG HAR STUDIEDAG IMORN!
och på torsdag ;) mihihi!

23.00

godnatt, sov gott.



together again, like in the beginning
it all works somehow in the end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0