there is no tvivel!

Sön 22 jan 2006 20:36
Övrigt, 23 läsare totalt


jag kanske borde skriva lite, jag också. håller på med min uppsats om könsroller. går riiktigt bra faktiskt, haha. har fått hela uppsatsen från jorkz, förstår ni.

jag är så glad, hela dagarna är jag glad. det är så jäkla underbart det här så ni förstår inte. jag ska aaldrig mer bli ledsen!


jag vill bara gå hem med dig, jag vill gå hem med dig
innan eftertänksamheten har raserat hela kvällen

är det så enkelt att jag vill ha dig? inte riiktigt så enkelt kanske.
och jag tänker inte skriva till NÅN vem jag skriver om. mohaaaaaaaaaa!

jimi hendrix <3
fast det var inte han jag skrev om alltså.

imorrn är det skola och det ska bli kuul. och sen är det studiedag och det känns toppen och efter det är det studiebesök på corren . aand: i helgen är det träningsläger! woha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0