the snowman brings the snow.

Ons 21 dec 2005 22:36
Övrigt, 25 läsare totalt


hallåå eller. imorrn är det skolavslutning :) jag längtar som en liten.. jaa jag vet inte vad. men först ska vi samlas i klassrummet och äta pepparkakor och julskum och dricka must :) mys!

och idag satt vi och pratade massa bröllop. visst måste man gifta sig? jakob tycker bara det verkar jobbigt och dumt att skriva ner att man lovar att älska nån. jag tycker det är myysigt och en fin tradition! som cissi sa: "man får ju ha fin klänning!" håller med :)

oh herregud det är inte bra att inte borsta håret. det blir alldeles tovigt, typ som dreads i det, liksom :S men samtidigt blir det hemskt platt och jobbigt glansigt om jag borstar det. life's hard!

på tal om dreads (och asfalt :P)
erik har piercat ögonbrynet! wattaaa! fast det är snyggt, det är det :)

mwaa jorkz ska flytta till danmark! whaattaa (igen)
godnatt! imorrn har jag looooooooooov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0