tankar mittinatten

Mån 6 feb 2006 16:30 Övrigt, 21 läsare totalt
[00:54]

jag är så uppåtväggarna helt sjukt glad och det ävrn att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta för asså.. haha ja det är ju så sjukt alltihop. men jorik , je t'aime!!!!

[10:06]

haha ja.. je t'aime.. ni ska bara höra, alltså, det är helt sjukt, det är så jävla bra. ooh. jag är glad gladare amanda och jag skolkar från svenskan! haha. braa. nu har jag frånvarat från tre svenskalektioner i rad :S

ja ja i vilket fall som heellst så ska jag ha mina nya jeans idag , OCH min nya jacka också, tror jag. töntigt. pang pang tjicki pang pang.

[12:56]

jag var vid mitt skåp och vände! men som tur va så hade svenskan varit inställd men så mitt i glädjeyran över det kom jag på att jag kikat fel på schemat och åkt in på tok för tidigt. suck. så jag åkte hem igen och nu skiter jag i matten.

iallafall så ska jag snart ut och springa, för om jag tränar nu slipper jag gympan ikväll och då blir det skön slapp kväll, haha :) nej jag måste faktiskt titta på nyheterna också, det är liksom mitt hemprov och jag ska ha gjort det typ varenda kväll från och med i tisdags men jag har inte gjort det än :S usch jag har så dålig pli på mig, som cissi säger.. usch!!

HAHAHAHAH det här är så jäkla kuuul! jorik och kennys freestyle! "duuurudurudumdum. durumdum. niii tror ni är coola. ni tror ni är balla. men.. uddevalla! visa.. stå! många.. få! er.. dissar. men.. fissar!!"

Karl säger:
grr
Karl säger:
ge mig lunar

åh nu måste jag verkligen ta och ge mig iväg.


oh förresten? vet ni vad jag gjorde igår? jo, jag tog det sista klivet ut ur allt som har med filip att göra. jag raderade alla sms! alla alla alla alla. woa! nu känner jag mig som en ny människa. haha ;)


[16:26]

jo du förstår. nu har jag tränat och det var så hemskt för det piskade nått förbaskat i ansiktet! gjorde jätteont, men nu är jag glad att jag klarade det :)

förresten kom jag på att jag inte alls tagit "sista klivet". jag har inte slutat blocka honom på msn än, haha. men det tänker jag inte göra på ett tag till heller.

jävla cp-dålig låt ola lyssnar på! dunkadunk och så nån bäbis som säger fjäff fjäff och en tjej som sjunger house baby eller nått. haha det är sjuukt.

smiths ska det vara ;)
och pojke med randig tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0