suburban kids with biblical names

^^ dom är skiiiitbra!

Mån 24 okt 2005 21:38
Övrigt, 23 läsare totalt


10.30

specialidrotten är precis avklarad och det är skönt, för den var sjukt seg idag. handlade om kost och det har jag hört flera flera massa massa gånger tidigare, folk föreläser alltid om kost. fast som vanligt lyckas dom alltid berätta nått som jag inte hört tidigare, som tillexempel att det är mycket bättre att äta fil än havregrynsgröt innan ett träningspass. i knew it ;)

mm då är det bara filosofin kvar, som dundrar och far. eller nåt. det är vääldigt tråkigt med filosofi iallafall. men efter lektionen så är det över, oh, då är det över, för imorrn är det resursdag och jag har inte hört nått om att vi har några lektioner då än. ÄN. (jag lovar att vi kommer ha helt fullbokat och att vi får reda på det nu på sista lektionen, minuten innan man ska gå ut, precis när man trodde att man slapp undan). jaha joho nehe. jag har förklarat för jorik om det här med distansförhållanden, att dom är ganska jobbiga. förresten lovade han mig att komma och hälsa på i linköping. that's goooood, mate!

nu ska jag pallra mig iväg till lektionen. på återseende om ett par timmar.

13.03

jadå, nu är jag tillbaka. hemma, är jag faktiskt till och med. imorn är det ledigt, och det är typ såhäär skönt. funderar på ifall jag ska ta och åka ner till eksjö på överaskning? men det är dyrt och jag vet inte om det skulle uppskattas. men det vore skoj att träffa lina också :) faast det blir nog hemmakväll och hemma-morgon-dag med massa plugg, eftersom det är engelskaprov på onsdag (gaaH!) och samhällskunskapsuppsatsen ska in då. måste börja med filosofin också ju! mamahmia.

nån som har lust att komma över och laga mat till mig? jag kan inte själv. förresten har jag kommit på hur oerhört onyttiga vi är i min familj. vi äter typ bara färdiglagad mat som man värmer, typ pommes, korv, köttbullar, hamburgare, klyftpotatis, pizza, vårrullar. jo, det är typ det vi lever av. det är ytterst sällan nån lagar nått helt själv så att säga. vi kommer ju få åderförkalkning hea bunten om vi inte passar oss :|

jag har inget att göra. sims är tråkigt och metroid prime också (data/tv-spelsnörden amandie ya hear). internet ooockså för det är ingen inne. bajsbajs. nu ska jag gå.
/ciao

(klassferre på lovet? JAAAAG vill! partipartiparti!)

21.30

Liiiina jag var verkligen på väg! jag hade packat och allt, for in till linköping och skulle åka med svenskabuss-bussen till eksjö. men så visade det sig att jag kollat fel tid! den gick 18.10 fast jag fattat det som 19.10. så det kom ingen buss :( men då tänkte jag att, vafan, jag tar x2000, det kan väl inte va så dyrt, men då sa filip att det inte var värt det för vi ses på fredag.. och då tänkte jag, mm, vi ses på fredag. så jag åkte hem. tyvärrsan :( men jag har TVÅ studiedagar i rad nån vecka efter lovet, DÅ kan jag komma :D

och jag hade världens mysigaste samtal med filip förut, det var verkligen toppen. vi pratade om allt och det var jättebra, vi behövde det. längtar efter dig filip!

nu ska jag snart sova, och imorn ska jag sova jättejättelänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0