suburban kids <3

Ons 18 jan 2006 20:20
Övrigt, 22 läsare totalt


onsdagen, min vilodag är snart över. haha. och träningsvärken har inte försvunnit ÄN! ah shitt!

cissi och jag var på mysigaste caféet idag på hålet :)café M. där har jag aldrig varit förut, men det var en myskuddhörna med ett lågt bord där man kunde sitta! fast vi satt ändå i fåtöljerna, för det var smulor bland kuddarna :P

how can someone, so young, sing words so sad?
sheila, take a, sheila, take a bow
go out and find the one that you love
and who loves you

ooh lina du får jättejättejättegärna komma hit! saknar dig ! :)

annars har vi världens hemskaste ragata till idrottslärare. seriöst, jag vet att jag inte får säga såhär, men hon är så jävla ful som man bara kan bli. AAH jag hatar henne! (och jag tror inte hon gillar mig så mycket heller.. hah) hon har verkligen en syn på sina medmänniskor som är helt grotesk! hon tror att alla ljuger och hittar på för deras eget bästa hela tiden, hon är så dum i huvudet! det går bara inte att beskriva. grrrr!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0